Annonce

Trender på Twitter: Ting Løkke har sikret

Uvurderlig reklame for Zorning Herretøj, er en af de ting Løkke kan tage æren for. På det sociale medie Twitter gør brugerne sig morsomme over ny Venstrekampagne.
Venstre vil i en ny annoncekampagne gerne tage æren for nogle af regeringens positive økonomiske resultater.

HAR DU TRE MINUTTER? - KIG MED OG DEL!Valget kommer snart. Og vist går det økonomisk lidt bedre i Danmark, men vi er ikke i mål. Venstre har taget ansvar både før og efter sidste valg – og vi har også et klart bud på, hvordan fremtiden skal gribes an. Har du tre minutter, så kig med her. Det handler om Danmark for fremtiden!

Posted by Lars Løkke Rasmussen on 20. april 2015

Det budskab fik Socialdemokraterne og deres venner til at gå til modangreb, blandet på Twitter, hvor man under hashtagget #TingLøkkeHarSikret gjorde sig morsomme over andre ting, som Lars Løkke også skal have æren for.

Hashtagget blev på meget kort tid det mest brugte danske hashtag.

Vi har samlet en lille håndfuld eksempler.

Byrådsmedlem Kristian Hegaard (B), der på Twitter ikke er gjort inhabil:

Jens Kjærgaard:

Søren Kusk Pedersen:

Kristoffer Havskov Hansen:

Rasmus Kongshøj:

Brugeren "Absolut Unik Nr. 13":

David Troels Garby-Holm er redaktør og souschef på Netavisen Pio.


Flere artikler om emnet