Podcasts til din mobil

Lyt gratis,

På iPhone: Apple Podcasts

På Android: Podcast Addict

Søg efter Netavisen Pio i app'en og lyt med glæde.

SEXTINGET: Dating-apps - må man markedsgøre kærligheden?

Swipe, match og forbrug – kærlighedens digitale revolution! I dagens tidsalder har vores tilgang til kærlighed gennemgået en dybtgående forandring, og det er ikke tilfældigt.

Dating-apps har sat gang i en sand omvæltning i vores tilgang til hjertets anliggender. De har forvandlet vores kærlighedsliv, og lært os at agere som forbrugere i denne komplekse affære. Dating-apps har gjort kærligheden til en vare, vi kan vælge og vrage med lethed.

Det er, som om vi står foran et overfyldt buffetbord, konstant på udkig efter den bedste partner, idet vi hele tiden sammenligner vores muligheder.

Lyt med, når vi har programmør Thomas Mertz med til en snak om algoritmer, forretningsmodeller og kærlighed.

I studiet:

Gæst: Thomas Mertz, programmør

Vært: Sarah Gruszow Bærentzen

Tilrettelægger: Gabrielle Dalgaard

Klipper: Anders Bredsdorff